22 Ağustos 2009 Cumartesi

Kaç-a-mak


~ Dün tangoya başladım... Dans hocası duruşumun ve dengemin harika olduğunu, 1 ders yürümeden sonra figürlere başlayabileceğimi söyledi. Artık gaz vermek için mi harika dedi, yoksa gerçekten iyi mi bilemedim. Ne zaman aynada yürümeye kalksam, dans ettiğim çocuğun ayağına bastım, bastırdım. Yine benden 1 ay önce başlamış bir gruba yetişeceğim. Salsada da aynı şey olmuştu. İlk gün adımları falan boşverip 9 figür gösterilmişti. Sonra gidince kendimin gerçekten onların seviyesindende güzel olduğunu görüp sevinmiştim.

~2009 hedef listesindekiler tek tek azalıyor... Yakında kendime yeni hedefler koyacağım sanırım. Bir tek ingilizcem kaldı çünkü yapılabilecek olanlardan...

~İçimde sürekli yapmadığın bir şeyi yap diyen dürtü var. Balona binmek, Yamaç paraşütü yapmak, hiç gitmediğim bir yere gitmek istiyorum.

~ Son olarak: Biraz bakım zamanı geldi benim tekneye herhalde. Arkadan itekleyince gitmeye başladı... İşin özü üzgünüm biraz bezelye ile ilgili... Birde oruçlar, uykusuzluk girince dengem şaştı... Gelince üstüste gelir denilen şeyleri yaşadım şu günlerde...

Herkes kendine iyi baksın. Hayırlı Ramazanlar dilerim...

* Geceleri uyku sersemi minik bir sesle uyanıp, kendisinden su isteyen o minicik bir nefesi arayan... Kendisine "biliyormusun dünyanın en güzel kokan kişisi sensin" diyen sesi yine duymak için neler vermezdim diyen...Dün dolmuşta eline dokunan ufak parmakların bir tanesini, bezelyesi yerine okşayan... Anaokulu defterlerini ve uyduruk çizimlerini tüm gece boyunca toparlayı, resimlerini çeken...Yavrusunu 1 yıl boyunca, okulu yüzünden sadece hafta sonları görebilecek...Kendini tuvalet fırçası gibi hisseden Efsa...

9 yorum:

La Loba dedi ki...

Son kısmı okurken içim titredi.
Gerçek aşk bu olmalı dedim.
Bir erkeğe duyulan şey aşk falan değil.
O kadar istiyorum ki minicik bir eli avucumda hissetmeyi.
Deliler gibi.

Hep mutlu olun.
Allah bozmasın.

papatya dedi ki...

Tangoda sana basarilar diliyorum.Minik bezelyeden ayri kalmana cok uzuldum.Su an bende seninle ayni durumdayim Ben de oglusumdan 1 Eylulde okul yuzunden ayri kalacagim.Seni cok iyi anliyorum.Sevgiyle kall...

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Dansı izlemeyi seviyorum, zaten bir damlacık yeteneğim de yok :) Başarılar sana Efsa..

papatya dedi ki...

Tangoda basarilar.Minik bezelyeden ayrilmana cok uzuldum.Ben ayni duygy yogunlugu icerisindeyim.Oglusumdan okul nedeni ayri kalcagiz ve ayri sehirlerde Tek tesellim onu hafta sonlari gormek su an.O nedenle seni cok iyi anliyorum.Sevgiyle kal...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Efsa'cığım yazındaki 3. madde beni anlatıyor sanki.
Neden okul yüzünden ayrı düşütün bezelyeden?
Bu süre içinde kim bakacak ona?
Üzüldüm şimdi .
Sevgilerimle...

erkan bal dedi ki...

hepimiz dağılırız arada... toparlanmak lazım.

İzDüŞümLeR dedi ki...

Ben de geçen sene 2-3 ay latin danslarına gitmiştim .Bu kış yine gidicem.Çok eğlenceli değil mi ? :)

Bezelyeyle okuldan dolayı geici ayrılığınıza üzüldüm.Ama olsun haftasonları birada olacaksınız. İyi ki başlamışsın, hafta içi oyalanırsın haftasonu bir an önce gelir kavuşursun cimcimene :)

LoLLa dedi ki...

birazcik gulumse simdi su anda .)
heaa bebeeem bide odul verdim sanaa seni seviom demek için yine ;)

mmuucckkkkks

efsa dedi ki...

Lalobam
Papatya
Terapist
Özlem
İbrahim Ortaç
İzdüşümler
Lolla

Arkadaşlar çok teşekkür ederim tek tek hepinize... Kısa kestiğim için özür dilerim. Ama bezelyemi cidden çok çok özlüyorum.

Related Posts with Thumbnails

..