14 Nisan 2010 Çarşamba

Gaflarım ve Şaşkınlıklarım 3



Geçenlerde öğlen vakti eski genel müdürüm telefonla arayıp, hal hatır sordu sağ olsun. Bir öğlen yemeği için sözleşip kapattık telefonlarımızı. Buraya kadar her şey iyi hoştu. Akşamüzeri işten çıkınca sevgilimi aramak için gayri ihtiyari son aranan numarayı tıkladım… Ve olan oldu…

Sen sevgiliyi arayacağım diye eski genel müdürü ara!!
Üzerine duyduğun araç seslerine istinaden “nerdesin, napıyorsun” falan diye sor!!

Şimdi birinin soyadı ile diğerinin adı aynı olunca ve ben en son aramalarda genelde sevgilimi arayınca; son arama ondadır diyerek bastım. Araba seslerinden de bir şey duyulmayınca ilk seste algılayamadım. İkinci kelimesindeki şokla telefona bakmamla, özürlerim havada uçuştu. (Savunma içgüdüsünde ki Efsa)

Hali ile adam dalgaya vurdu. Bolca kahkahanın arkasından “76 yaşındayım kızım, bankadan beni arayıp, bilmem ne hanımla mı görüşüyorum diye soruyorlar adımdan dolayı. O yüzden sorun değil, ilk sen değilsin” dedi. Teselli etti :))

~~~~~~~

İkinci olayım şaşkınlık üzerine. Bir keresinde delinin biri trafik ışığında beklerken önüme X şeklinde kollar bacaklar açık zıplayıp:
- “devlet gibi hatunsun maşallah” demişti.

Bu seferde de minibüs bekliyordum. O sırada arkadaşım telefonla arayınca tam telefonu açmamla birlikte, arkamdan birinin omuzlarıma ellerini koyup yanağımı öpmesi bir oldu.

Neye uğradığımı şaşırmayı bırakın o an telefonda da konuşuyorum ya, istifimi bozamadım.

Bir şey yapsam, bir şeyler desem nolcak, adam deli. Al başına belayı Efsa boşver dedim içimden. Allah tan ifadesi, giyimi düzgündü de içim bir parça rahatladı. (teselli arayan Efsa)

Sonrasında şaşkınlığım geçince bir gülme geldi. Yan tarafımda duran taksicilere dönüp, el kol işareti ile “bu neydi şimdi” dedim. Onlarda yine el kol hareketi ile “boşver deli o deli” dediler.

Yalnız delinin önüme geçip yüzüme baktığında neden “aaaa” sesi çıkardığı hakkında hiçbir fikrim yok.



* Mahçup mahçup gülümseyen, şaşkın Efsa…

8 yorum:

ZedCezir dedi ki...

çok değişik şaşkınlıklar bunlar:))) sabahtan beridir gülmeyen yüzümde gülücükler açtı:))) ben hiç rastlamadım böyle bir deliye yakışıklımıydı bari:))(efsa'ya teselli verdiğini sanan ZED)

Pilli Petro dedi ki...

ilahi efsa :)

cecil dedi ki...

çekim alanına sahipsin efsa ne diyeyim :))
sen çok yaşa...

Ateş Böceği dedi ki...

senin deliliğini sevsinlerr..

Eyttttttttt bee bencede devlet gibi hatunsunn..Allah nazardan korusun..

Hımm bu arada

Öperimm :)))

Adsız dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sen neden böyle güldüğümü çok iyi biliyorsun.
bnunları okurken de yazarkende çok güldüm...

Aicha! dedi ki...

Çok iyiymiş ya bayıldım :) Dışarda başıma gelmeyen aklmıyor benim de!

Sazan dedi ki...

Şaşkınlıkların bunlar olsun, yaz vakti, Temmuz yahut Ağustos, işe gidiyorum, yanımdan geçen delikanın sesi "cehennem odunusun sen"... Hı? Ne? Ne giydin kim bilir demeyin, işe gidiyorum yahu, etek-bluz işte...

İyi bir şaşkınlık ve akabinde şımarma da benden olsun, topuklularımla zemini delercesine yürürken bir ses; "sen gerçek misin?" Nasıl da kötü uyanmıştım o gün, deli demeyecek olsa, gidip teşekkür edecektim...

Kalemine sağlık...

Efsa dedi ki...

:)) güzel hafta sonları diliyorum hepinize.

iş yoğunluğundan fırsat bulamayan Efsa...

Related Posts with Thumbnails

..