15 Kasım 2011 Salı

Miladım..


"Ağaçlar, aşık olduklarında eğilirmiş rüzgarlarına...!" 
Adımın anlamının neden bir ağaç olduğunu, seni tanıyınca daha iyi anladım...


Miladım..!
Zamana uyum sağlamış,
Kırmızı ışıkta birbirini bekleyen iki insanız biz. 
Aramızdan; arabalar, insanlar, gündelik olaylar, çarpışanlar, kağıt parçaları, yağmur damlaları ve rüzgarlar geçiyor.. 
Biz birbirimize yansıyoruz..

Biliyor musun? 
Sen görmüyorsun ama senin içinde bir sürü sokaklar var..
Bir çok insanın fark etmeden geçip gittiği yerlere, ben seviniyor, tenhalarında kaybolmak istiyorum..
Yokluğunda vatanına hasret insanlara dönüşüyorum
Öyle özlüyorum ki, bir görsem eğilip öpeceğim sanki ellerini..
Seni düşünmek güzel şey.. 
Eski şehir mahallelerine dönüşüyorsun zihnimde.
Eski evimizi andırıyor sanki her bir boşluğun..

Şimdi bir resmin üzerinden dudaklarına bakıyorum..
Bakarken kayboluyorum..

Bil ki benim için, boynunda uykular saklıyorsun bilmeden.
Boynun huzur..
Rüyalar görüyorum.
Boynun tutku sarmaşığı, beynime uzanıyor..

Gözbebeğime saklan sevdiğim.
Kirpiklerimde sana özenim.
Gel.. 
Çünkü biliyorum ki, beraberken çok güzeliz biz. 

Adam!
Uyuma!
Taşırmadan, usul usul çizmek istiyorum seni hücrelerime..



* Derslerine odaklanma konusunda kendini motive etmeye çalışan Efsa... 



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

..