3 Haziran 2011 Cuma

Bir Kadının Aldatışı




Adam kısık sesiyle sadece -“neden ?” diyebildi
Ve kadın derecesi hiç düşmeyen bir tonla, tüm can acımışlığının verdiği oranda anlatmaya başladı.

"Her şey ilk kez yalnızlığımı duyumsadığımda başladı...
Seninle konuşmak istediklerim, sana söylemek istediklerim, hep boğazımda bir yarım kalmışlıkla tıkandı.
Biliyordum dinlesen anlayacaktın, anlatsam kurtulacaktım, ama dinlemeyi hep ret ettin.
Sana anlatacaklarım hep sıradan göründü gözüne.

Bilmiyorsun!
"Karşındakinin susması dışında, birine kendini anlatmanın zorluğunu."
Yoktum gözünde, değersizdim senin için, öyle hissettiriyordun bana...
Bir bedende takılı kalmıştın sen, yokluğumu sadece bir yönde arıyordun.

Senelerce sığınmak istediğim yanlarım çoğaldı yanında. Kapanmayan bir boşluk vardı içimde.
Çevremdekilerin farklı duygularıyla besleniyordum artık. 
Adı bazen tutku oluyordu, bazen şımartılmak, bazense şefkat...
Bölük pörçük duygularla yaşamayı seviyordum.

Bilirdin bendeki bu halleri. Ama hiçbir şey demezdin.
Susardın.
Bu suskunluk anları; benim başkalarının sevgisine, ilgisine duyumsadığım hisleri bin kat artırıyordu. Anlamadın...
Ben konuştukça, sen karşılıksızdın ve susmaya devam ettin.
Önceden suskunluklarımız bile anlamlı gelirdi.
Sonraki yıllarda ise sadece öfke hissettirdi bana."

(Devam edecek...)


* Beta mikrobum belirli bir seyir tutturdu. Beraberce yüksek değerlerle yaşamayı öğrendik. Tam hadi onu geçtim derken, kronik sol bileğimin şişmesi nedeni ile Dr dans yasağı verdi. Bakalım sonunda neler çıkacak. 
Bu arada yazı, benim ilk acemilik zamanlarımdan yeniden döngü olsun istedim. Hepinize sevgiler. :)


3 yorum:

beenmaya dedi ki...

buldu tabi böyle bir güzelliği gitmez pis mikrop ://

ama şu dans olayına cidden üzüldüm :((

aysema dedi ki...

Çok geçmiş olsun Sevgili Efsa, zamansızlıktan hep geç kalıyorum bu sıralar.
Dans mı dedin, ne güzel. Kısa sürede geçer umarım. Sevgilerimle...

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.

Related Posts with Thumbnails

..