30 Haziran 2010 Çarşamba

Senden Sonra Ben...



Senden sonra ben;
Saçlarımı kırmızılaştırdım.
Boylarını kısalttım.
Kendimi yenilersem seni daha kolay unuturum sandım.

Zaman içinde bolca kendimi kandırdım.
Yeni hikayeler yazdım.
İçlerinde sen kokan kelimeler kullandım.

Şarkılar dinledim.
Kitaplar okudum altlarını çizdiğim…
Seninle izlediğimiz o filmi yeniden izledim, başka kafalarla.

Güçlü durmayı denedim.
Senden nefret ettim.
Yeniden seninle sevişmek istedim.
Uzun bir dönem kimsenin bana dokunmasını istemedim.
Kendimi senden habersiz, sana ait hissetmeyi sevdim.

Seni kıskandırmaya denedim.
Genişliğinle hırslandım.
Hediye aldığım o bonsai ağacını hiç sulamadım.
Sana olan hıncımı bir ağaçtan çıkardım.

Yeni yüzlerini tanıdım.
Sen bu musun dediğim anları yaşadım.
Karşımda olsan zalimle haykıracağım sözler tasarladım.

Başkasına aşık oldum.
Bocaladım.
Sevgiyi sorguladım.
Günlerce adın aklıma gelmedi.

Farkındalık denilen şeyi kavradım.
Aslında sen; hayatımda tamamlanması gereken bir eksiklikten ziyade,
eksikliklerini hissettireceklerini sezdiğim birisi idin.
Ve ben bunu bir şekilde fark edip, senden vazgeçmiştim.

"Benden sonra sen?" ne yaptın biliyorum.
Benim için olmasa da, yaşadıklarından pişmanlık duyduğunu da...  
"Herkes seçimleri ile yaşar demiştim" değil mi?
Şimdi senin bunlarla yüzleşme zamanın geldi...   



* O kadar çalıştığı halde açık öğretim sınavlarında çuvallayan, yeniden derslere boğulacak Efsa...

* Görsel

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben senin yazılarını çok seviyorum ve bu da en iç gıcıklayıcı oldu senden sonra ben kendimi unuttum desem de inanma, çünkü olmayan senle yaşamak senle sensiz yaşamaktan daha iyiydi.

dümbelekk dedi ki...

Her ayrılık bir vurgun değmeyin yaşlarıma.
Benden selam söyleyin butun aşklarıma.
Çiçeklerim dökülür her mevsim sonra yeniden acar ...
Hey gidi sezen abla :)

ayrıca "her son yeni bir başlangıçtır" değilmi?

Yazının efsa'nın eski yazılarından biri olduğunu düşünen, yeni yazıları dört gözle bekleyen dümbelekk :)

Evren dedi ki...

canım nasıl ya... sınav sonuçları kötü mü.

Efsa dedi ki...

Pufidoot, teşekkür ederim. Bazı insanların yoklukları, varlıklarından daha güzeldir.


Dümbelekk :) evet eski yazılardan birisi. diğer blogumdan buraya transfer ettim kendilerini. Bakalım kısa cümleler var elbette ama Efsa nın buradaki konseptine pek uymuyor bu cümleler.



Evren, canım valla öyle. 3 derste sınırda kalıp kalmışım. :(

Buket dedi ki...

mü-kem-mel olmuş!!!

Efsa dedi ki...

Sağol buket...

Sazan dedi ki...

Çok seviyorum seni okumayı, kalemine, yüreğine sağlık...

Cüzzamlı Melek dedi ki...

şu tatile bi çıkiiim hepinizi toplıcam yamacıma, içicez sabaha kadar

Elif Gizem dedi ki...

belki de ondan sonra sen hiç eski "sen" kalamadın... ama büyüdün, olgunlaştın ve ondan sonra gelen her acıyı başın daha bir dik karşıladın. ben böyle sezdim işte..

Efsa dedi ki...

Acı eşiği diye bir şey olduğuna artık eminim.

Related Posts with Thumbnails

..