30 Haziran 2009 Salı

Tuvaletteki kadınlar... 3


* Güç savaşları sadece erkeklerde mi var yani? Kadınların hepsi de kendilerince ayna önünde güç savaşı verir. Üstelik yaşa başa bakmadan. İstisnasız tüm kadınlar; o an elde yıkasa, rujda sürse, kıyafetini-saçını da düzeltse; kapıdan giren diğer kadına şöyle bir göz ucu ile bakıp notunu verir. Ona göre ya incelemeye devam eder, ya da tınlamaz inceleyecek yeni adaylar bulur. Ama hepsinden öte kendinde gördüğü gücü-üstünlüğü taslamaya bayılır.

Diyelim ki yeni kapıdan girenin bacakları kalın, inceleyenin ince. Allah ım hemen bir çark düzeni devreye girer ve arkadaşına ayakkabı yada bacakları ile ilgili bir söz patlatıverir. Çekinmese o an lavaboya koyar bacağını gösterebilir.

Ya da diyelim ki hatun saçlarını boyatmamış, bakımsız bir duruşu var, parıldıyor tepesi. Diğerinin hemen saçlar salınır. Toplu ve düzgün olsa şöyle bir dağıtılıp yeniden toplanır.

Ya da kilo ile ilgili bir olaysa hemen kıyafet düzeltilir. Önce sağa, sonra sola dönülerek beden afişe edilir. Yan gözle de bakmaya devam edilir. (ama aynadan)

Aynaya ilk gelen; üstünlüğü ve gücü elde etmiş kadındır. Aynada kim yayıla yayıla ve uzun süre kalıyorsa o ezici üstünlüğünü yeni gelenlere ve gidenlere kanıtlamış kadındır.

Ve bunlar o kadar hızlı gelişir ki, kadın kapıdan girer, aynadakilerle göz göze gelir. (Aynı anda boş tuvalet var mı kontrol edilir) Eğer "aynada" incelenecek çok şey varsa, kapının kolunu tutup yavaş hareketlerle kapatmayı dener, yoksa tuvaletlerin olduğu bölüme doğru meziyetine ve güç savaşına göre başı yukarıda yada aşağıda, hızlı yada yavaş adımlarla, yan bakış geçer.

- tık tık
- doluuuuu (başka türlü cevap verilmez, hep dolu der kızlar, eğer arkadaşı ise vuran ne var be diyebilir.)

* Ayna önü muhabbetlerinin çoğu da zaten erkekler, "öteki" ler hakkındadır. Saat farkı gözetilmez asla.

* Gecenin bir yarısı bir mekanda girilen tuvaletlerde kusan kızlar vardır. Kapı ardına kadar açık, klozete çömelen arkadaşın, ayakta dikilen arkadaşı etrafa hafif mahçup bakışlar atar.

* Hep makyaj yapan birileri vardır. Ve üstüne başını düzelten.

* Diyaloglar ise apayrıdır. Özellikle telefonda konuşan ve tek eliyle saçını düzelten insanlara çok sık rastlarsınız. İlginç konuşmalar duyarsınız. Dinlememek için çırpınsanızda mutlaka kulağınızdan içeri girer. Karşı kadınla bakışıp, anlamlı kelimelere gülebilirsiniz.


Efsaca 1 : Birde geçenlerde; idrarımda ki mucizeyi okuyunca, kendimi bu mucizeyi suratına baka baka, acımadan elinin tersi ile iten (sifonla çeken) biri gibi gördüm yeminle!!! Ne kadar çok şeye yarıyormuş. Oysaki ben bir tane faydasını biliyorum. Nimetmiş de haberim yokmuş. Denermiyim? Hayırrr.

Efsaca 2 : Bezelyenin tuvalet maceralarıda pek yakında sizlerle. :)))

Efsaca 3 : Diğer tuvalet yazıları için sizi şu kabine alalım. Orası temizlik için kapalı da.

25 yorum:

LA78'ers dedi ki...

yakında bayan tuvaletlerinden klozetleri kaldıracaklar nasıl olsa işle yaramıyor diye...

Adsız dedi ki...

:) nerden aklına geldı efsam.

efsa dedi ki...

La78'ers; aman kaldırmasınlar, ben üzerinde bişiy okumaya bayılıyorum ya.


Dolunay, uzun zamandır yazacaktım dün gece biraz yazdım devamı bugüne kaldı.

Ateş Böceği dedi ki...

Birde şöle şeyler olur kızlar tuvaletinin önüne not veren herifler :):) onlarda çok komiktir ki her kadının başına mutlaka bir sefer gelmiştir .Adam beklerde bekler kadın kalksın tuvalete gitsin diye gittiği anda oda kalkar ve büyük buluşma not kağıdına yazılı telefon numarası aha ha beni hatırladınmı hani tuvalette sana not vermiştim :):)

en çok bu durum güldürür beni

Belgin dedi ki...

Efsacim, su tuvalete gittigimiz bir kac dakikanin icinde neler oluyormusta benim haberim yokmus:))
Valla ben kadin oldugumdan süphelendim simdi, benim hic aklimdan gecmez bu anlattiklarinda, alla alla bende var her halde bir ariza:))

Su Idrar Mucize kitabi bende de var, evvel sene böcek isirinca bacagimi ve hicbir ilac fayda etmeyince denemistim, valla ne diyeyim, ilaclarin geciremedigini o gecirmisti:))

Sevgilerimle

efsa dedi ki...

Ateş böceği, lisedeyken geldi böyle bir şey başıma. O zaman cep telefonu vardı çocuğun. Oha dedim baba parası ile telefonu bile var.



Belgin abla sen şimdi Türkiye deki alışveriş merkezlerinden birinin tuvaletine gir. Sonra bir daha üzerinden geçeriz aynı konunun.

Ben diğer konuda zehirli gazlara karşı etkili olduğunu biliyordum sadece.

Adsız dedi ki...

erkek çocuklar pipilerini sala sala tuvalet alışkanlığı kazanırken,kız çocuklarında bu durum daha daha erken yaşlarda hem tuvaletlerini söyleme, hemde mesanelerini kontrol edebilme yetisi olarak ortaya çıkar.Kız çocukları üzerine olan anne baskısı yüzünden'senin kakandan bıktım'vb gibi kız çocuklarının çoğu anal döneme saplanır kalır.büyük bir kısmında obsesyonlar,takıntılar görülür.kadınların tuvalet muhabetleri bu takıntıların en önde gidenidir.erkek gider çişini yapar çıkar,kadın tuvaletten çıkmaz avını bekler.başarısızlık duygusuyla yüzleşme anıdır.offf.amma uzattım yaa

La Loba dedi ki...

Ah bu dişiler kabus gibiler :)
En sinir olduğum şey aynanın önünde dakikalarca kalmaları. Ben tuvaletten çıktım ellerimi yıkayıp gideceğim çekil be kenara. Yok, olmaz o dudakları iyice boyaması lazım daha önemli çünkü. Kadınlar tuvaleti kabus gibidir.

cecil dedi ki...

:)) çok tatlısın ya seviyorum seni.. kuvvetli yürek :))
valla nimet olayına tüm kalbimle katılıyorum :)) böbrek ameliyatımdan bi süre sonra sorun çıkıp idrarım içime dolmaya başlamıştı bende o zaman anlamıştım nasıl bir mucize olduğunu:)) velhasıl yukardaki akıllara zarar bir mekanizma kurmuş bize:))secde den baş kaldırmasak yeridir...

Pilli Petro dedi ki...

ben de hemen bi tuvalet postu yazıyorum :P

absalom dedi ki...

hahah efasa ben derim kadının kadına yaptığını başka hiçbişe yapamazzzzz.

ateş ben verdim öle bi kaç defa ya :)
bak utandım şimdi.
küçüktüm ama ufacıktım.

:))

efsa dedi ki...

eczahaneci erkeklerde de kıyas var anladığım kadarı ile. tuvalet yazılarının birinde vardı. sigara izmaritinin deliğe sokulması ve yandakine bakış atma olayı. Ama kadınlar kıyasta ve inceleme de daha üstünler kabul etmemek münküm değil tabiki.


Lalobam, aaa olurmu hiç sıra verirler mi hazır üstünlük taslıyor ve laflıyorken, hayatta çekilmezler . birde yer istediğin için mendebur bir bakış atarlar.


cecil o yönden evet. zaten dünyanın en rahatlatıcı şeyi işemek. yok yani bundan daha hoş bir yöntem. :)) teşekkür ederim sözlerin için. şımarasım geldi.



Bekriya aaa ne hoş olur var ya. aslında tuvalet anılarını anlatın diyecektim. zira ben hep kilitli kalmışımdır. kitap okurum falan :)))


absalom ahahaha yazılarında ki küçük absalom gibi dimi, yaşın ufaktı yani. 20 kaç küsür??

absalom dedi ki...

yok canım 20 küsur değildi aşkolsun efsa...

tamam azıcık 20 küsurdu...ama azıcık.

:))

efsa dedi ki...

ben malımı bilmem mi :))))))))

erkan bal dedi ki...

ben de hep derim bu kadınlar tuvaletinde beni çeken ne var. bi kaç kez kazara girdim de:p(gerçektir) aslında en azından duvar yazısı felam okumak için arada tabelalarını değiştirseler de birbirimizin kültürünü! öğrensek diyodim ki sen yetiştin:)

efsa dedi ki...

ben sana anlatıvereyim lafı mı olur. Bende erkekler tuvaletine girdim. (bilerek) :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gerçekten nereden aklına geldi Efsa'cığım, çok güldüm sabah sabah:))))))))))
Sen çok yaşa e mi.
Sevgilerimle...

efsa dedi ki...

Tuvalete girince aklıma geldi Özlem ya :))))

a dedi ki...

-de -da yazımlarınız yanlış, okurken beni rahatsız etti. düzeltirseniz hayrınıza olur. mutluluklar dilerim

a dedi ki...

ayrıca, söylediklerinize katılıyorum maalesef. birbirini tanımayan kadınlar arası bu derece vahşi ilişki çok gerçek.tuvalette yaşananlar bir hayat deneyimi.bu genetik bir davranış sanıyorum minikler de bunu açık açık yapıyor bazen. benim eteğim daha güzel, gibi. büyüdükçe kapanıp, çirkinleşiyoruz.

Zenciörgüsu dedi ki...

Kadınların kadından aldığı en büyük intikam,tuvaletleri pis bırakmak diye bir yazı okumuştum gazetede...Pİs bulunca daha pis bırakarak,bir sonraki kurbandan kendi intikanlarını alıyorlarmış..Ne tuhaf..

efsa dedi ki...

Badem, hoşgedin öncelikle. Hayrıma olur derken pek anlamadım; cümle de iyi mi kötü mü kullanmak istediğini? Bir yanlışım varsa düzeltmemen elbette çok güzel ama bunu daha farklı kelimelerle ifade etmek kesinlikle daha şık dururdu.

Kaldı ki, edebiyatçı değilim. Dilimi iyi kullanmak tabiki isterim. ama yazılarımın çoğunda "bişiy" "gelicem,gidicem" kelimelerinin bile çok geçmesine takılmayıp -de -da eklerinde takılman çok ilginç geldi bana da. Dikkat ederim bir dahaki yazılara, teşekkürler. :)

Kadınlar birbirini tanısa bile bu gerçek asla değişmeyecek. Biz birbirimizle besleniyoruz


Nostatic Onur Baştürk ne yazmış bak geçenlerde: "Ama bu arada yeni jenerasyon genç kadınlar (25’in altındakiler) sekste fena halde kendine güvenliler. Onu da söyleyeyim.

Buna en şahane kanıt: Bir gece ansızın git bir gece kulübünün kadınlar tuvaletine, neler neler konuşuyorlar, inanamazsın.

Ben nereden biliyorum? Bu “sex talk”ları bizzat duyan 25 yaş üstündekiler anlatıyor. Tuvalet ajanları yani." :))))))) bu cevap yeterli sanırım.

efsa dedi ki...

Travis hoşgeldin.

a dedi ki...

tekrar merhabalar,
hayrınıza olur, derken, sizin icin iyi olur degistirmeniz, sirf hata bulmak, elestirmek icin bunu soyledigimi sanmayin, demek istemistim. kabaca olduysa ozur dilerim.
Dogru yazmak icin edebiyatci olmak gerekmiyor bence.
"gelicem, gidicem" yazmak tercihtir, eminim bu kelimelerin metindeki halinin nasıl olduğunu biliyorsunuzdur. ama -de -da yazimi muhtemelen farkinda olmadan, bilgi eksikliğinden kaynaklaniyor olabilir, diye dusunup uyarmak istedim sadece.
bundan sonra tercih sizin



sevgiler, saygılar
mutlu gunler :)

efsa dedi ki...

Anladım tekrar teşekkür ederim.

Related Posts with Thumbnails

..