19 Nisan 2010 Pazartesi

Kampanya: Her Çocuğun Bir Masalı Olmalı 1. yaşında


Doğrudur Nisan'da doğduğum.
Doğmak için bahardan güzel mevsim var mı?
Uyandırmak hayatı
Çiçekle, böcekle günü selamlamak
Alkım renkli bir dünyaya yalın ayak arşınlamak
Gökyüzünü yıldız yıldız aydınlatmak
Nisan!
Biraz umut, biraz sevgi, biraz insan...

Tam 1 yıl olmuş ben doğalı
O günlerdeki heyecanınızı biliyorum
Coşkuyla el ele vermiş yüreklerinizi anımsıyorum.
Şimdi yaşamak ve ayakta kalmak için yine sizlerin desteğinizi istiyorum.
HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KÜTÜPHANESİ'siyim ben.

Şimdi sizlerden çocuk ve ergenler için roman, hikaye, çizgi roman türünde kitaplar göndermenizi istiyorum.
Ansiklopedimiz çok var. Hatta bazılarından ikişer, üçer olduğu için dağ köylerine yolladık.
Düşünüp bize armağan yollayan herkese sevgilerimizi iletiyoruz.


Yeniden bize armağan yollamak isteyenler için adres:

HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KÜTÜPHANESİ
Yeşilovacık Belediyesi
Yeşilovacık - Mersin


Bu 23 Nisan'da da çocuk gülücüklerine karışabilmek umuduyla...

1MK Adına

A. Şebnem Soysal - Erkan Bal

4 yorum:

Adsız dedi ki...

En hızlı 1MK editörünü güzel gözlerinden öper...

HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KÜTÜPHANESİ YAŞASIN!

Efsa dedi ki...

:)) kitaplar konusunda hassasım. Birde evde bezelyenin kıyafetlerini düzeltirken, ördüğüm bereleri görünce size bu öneriyi getirecektim zaten. :)) gerek kalmadı. sabah görünce gülümsedim.

beenmaya dedi ki...

o halde aynen devam :)))

Efsa dedi ki...

Kaldığımız yerden değil mi :)))

Bu kampanya benim 1MK da olduğum ilk günlerde yapıldı. O nedenle ayrı bir önemi var.

Related Posts with Thumbnails

..