28 Nisan 2010 Çarşamba

Mektuplar / Hoş Geldin




Merhaba sevgilim,
Hayatıma hoş geldin,
Hani insanın beklemekten usanıp; artık olsa da fark etmez, olmasa da dedirten günleri olur ya! Öyle bir anımda, yanıma pat diye oturuverdin sen. Tüm şaşkınlığımda, olmazlarımda, iyi ki yanıma yanaştın.
Belki de biliyorsun, saatleri saymıyorum artık. Sen gelene dek zaman duruyor çünkü. Gelişine erteliyorum sorularımı. Hatta hikayelerimi de. Ve söz verdiğim gibi kendime dikkat ediyorum.
Biliyor musun; sabahları aynaya bakarken ne kadar yüzümü yıkarsam yıkayayım, hep sen varmışsın gibi. Tenimden izlerin silinmiyor. Hiçbir su, izini silmeye yetmiyor.
Penceremi açtım. Ruhun bedenime örtü gibi yerleşsin diye...

~~~~~~~~

Şimdi yanı başımdasın sevgilim.
Hoş geldin,
Tüm kısa sözcüklerimi senin için biriktirdim ben. Tıpkı sevdiğin gibi. Tıpkı alıştığım gibi.
Şu an yüzüme bakıyorsun, yüzüne bakıyorum... Yüzünde kendime ait izler arıyorum. Bir bakıştan bin anlam çıkartmak oluyor düşlerimiz.
Seni seviyorum ve fark ediyorum ki; sana sevgim arttıkça, kendime hayranlığım artıyor.

~~~~~~~
Ve aşk...
Seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi demekmiş...
Seni anımsadıkça anlıyorum...




* Kapadokya da eşsiz bir 3 gün geçiren Efsa...
 

16 yorum:

SeRiOuuS dedi ki...

Yine ve yine harika bir yazı olmuş efsaa :)
kapadokya umarım bende bir gün giderim :/

Efsa dedi ki...

Bende çok sevdim :)

Mutlaka gitmeilisin Seriouus, bayıldık biz şahsen. Güldük, eğlendik, yürüdük, çamura bulandık, acıktık.
Herşey çok güzeldi. Hatta tahminimde de güzeldi.

cecil dedi ki...

....dop-dolusun .. çok yoğunsun..
saç diplerinden tırnaklara kadar kaybolmuşsun efsa..:)
gönlünce olsun herşey ..

Sazan dedi ki...

Yine çok güzel olmuş, yüreğine, kalemine sağlık...

Ateş Böceği dedi ki...

hımm hoşgelmişşş :)) iyiki gelmişş ..arkadaşımı mutlu etmiş..


seviyorum seni ..

Muzip muzip gülümseyen ATEŞ :))

Kalemiti (En hakikisinden ama...) dedi ki...

Benim kız Kapadokya meyvesi sayılır:))Umarım şarapla sucuk ekmek olayına girmişsindir:))

Efsa dedi ki...

Cecil, böyle olacağını tahmin etmemiştim. Nolduysa gezi de oldu. :)))


Sıradan bir sazan, valla yazdırana sormak lazım da, sormuyoruz ona.


Ateşim, hızımızı alamadık biliyormusun. İstanbul daki adalara gözümüzü diktik üfürüğümün yazısından sonra. bakalım.



Kalemiti evet şarap olayına girdim, girmekle kalmadım eve kadarda taşıdım. :D ama sucuk ekmek yemeğim, giç de denk gelemişim durup düşündümde. Patikalarda yürümek çok hoşumuza gitti. Eve gelince birden neredeyim oldum.

Ateş Böceği dedi ki...

valla bakk adalara giderseniz bende gelirimm ateş böceği olarak değil kara böcük olarakk süper oluryaaaaaa böhüüüüüüüü bendee isterimm...

Efsa dedi ki...

:)) geleceksen onunla gel.

beenmaya dedi ki...

anlaşılan güzel şeyler olmuş iyi ki de olmuş :)))

Elif Gizem dedi ki...

Efsa kendini yedeklemişsin öyle gelmişsin :)) darısı başımıza.. tatil diye çığlıklar geliyor içimden. yine çok güzel bir yazı, en az kapadokya da geçen günler kadar :))

Cüzzamlı Melek dedi ki...

hah şöyleee azcık neşeli umut vaadeden şeyler yazın.

mutlu olun. en çok istediğim bu. hepinizin mutlu olması. despirıtıd havsvayfz sizi :DDD

papatya dedi ki...

Efsa'cim,son cumlenin ustune bu yaziya soylenecek soz yok canim.Ellerine saglik dokturmussun yine.
Sevgiyle kal canim..

Efsa dedi ki...

Mayam.. hı hıı :)))


Elif gizem aynen öyle oldu vallahi. Hani toprağa dokununca elektriğini alır ya. Taşa dokundum gitti der gibi olsa da. Güzel geçti. Çok güzel hemde. :)


Cüzzamlı aslında ruh hallerimize zıt yazılar yazıyoruz bakma sen. Ama aşk yapıştımı yakamıza ister istemez mutlu şeyler çıkabiliyor. :)


Papatyam hoşgeldin. Çok hemde. Dilerim gönlünce bir tatil geçirmişsindir.

Sazan dedi ki...

Neredesin kelime güzeli?

Efsa dedi ki...

canım bilgisayarım bozuldu. Ama dlğer bloguma daha sık yazıyorum oradan bakabilirsin bana. Burada olmazsam

Related Posts with Thumbnails

..