14 Temmuz 2010 Çarşamba

Bir Boğazdı Aralanmış Dudakların...


Beni öpmek için değil, benimle konuşmak için yaratılmıştı dudakların…
Bu yüzden “seninle dolu olup da, sana doyamamanın”
ne demek olduğunu, asla anlamadın!

Ben sana aşık oldum..
Oysaki annem kadardı boyum,
Ve babam kadardı adımlarım.
Yolumda giderken,
Kuzeyim sen oldun.
Ve güneyim Akdeniz..

Sen İstanbul' dun.
Bir gün dudaklarını aralandın…
Boğaz oluştu!
Kuytunda ki boğazda, benim gemilerim karaya oturdu.

Ah sevgili,
Şimdi ben ne zaman uykuya dalsam hep sana uyanıyorum.
“Uyku uykunun damızlığıdır” der annem…
Sana uyanmak için hep uykuya dalıyorum.
Evet;
Biliyorum seni en çok seven kadın değildim,
Ama en koşulsuz sevebilen bendim.

Oysaki tek isteğim,
avucunun içine sığınmak,
kirpiklerinde kaybolmak,
sakallarının arasında kendime yer açmaktı.
Onu bile yapamadım.
O kadar soğuktu ki ellerin,
Dokununca buharlaştım!
Şimdi, ahir zamandayım…
Sahi söylesene:
"Suratıma ne üfledin de, kıyametim oldun?"
Ben seninle; en çocuk, en yalın, en kadın hallerimi yaşamıştım.

“Keşke sen de boşalsaydın hücrelerimden... Ter gibi, yaş gibi, haz gibi...”
diye bahsettim arkadaşlarıma geçenlerde.
Bilemedim…
Benim olmayan her şey zararlıymış bedenime.
Yanarken kırmızı olan tüm yanlarımın, siyah olması için önce sönmem lazımmış.

Hey sen!
Bana ait olmayan adam.
Başkalarının da olmaman tek avuntumdu.
Çünkü tarihim sana tekerrürden ibaretti.
Yüzümde soluğunu duyumsamak tek duam oldu.
 
* Med cezirlerde bir Efsa...
 
* Görsel

5 yorum:

hayatVEtavla dedi ki...

Valla gaz değil.

Heeeey, insan ne olmadığını bilmesi gerektiği kadar ne olduğunu da bilmelidir zannımca.

Senin de bildiğini biliyorum ama bilmememzlikten gelmenin verdiği hazzı ya da, hııı öylemi? duygusunu da biliyorum :)

Valla bende akrebim :))

Güzel bişeyler buldumu takılıp kalan hayatVEtavla

Cüzzamlı Melek dedi ki...

gittikçe güzelleşen; çünkü derinleşen bi anlatım... noluyoruz efsa kuşum? bu nası güçlü bi aşk ya da her neyse ki sana bu güçlü şeyleri yazdırıyo...?!

cecil dedi ki...

ah efsa ah...

Adsız dedi ki...

harika müthiş .
çok duygulandım efsa.
sana bunları yazdıran kişiler eksik olmasın hayatından ki bizde yararlanalım
herşey gönlünce olsun .

Cüzzamlı Melek dedi ki...

bazı zaafler güzel demek ki :)))

Related Posts with Thumbnails

..