28 Temmuz 2010 Çarşamba

Sevince Kırmızı Olan Kadın...


Sevgili,
Ben sende gitmeleri değil,
Sana kalışlarımı sevdim.
Ve sana dair dilekler tutmayı ramazan aylarında…
Sahurum, sofram, sabrım ol istedim.
İnançlarım, nazarlığım, maşallahım…
Hıdrellez zamanları yakılan ateşim sene de bir kez..
Bir anlık da olsa sende tut hadi,
Ben tüm dualarımı sana yönelik yaptım bak!

Biliyorum, yüzün başkalarının karelerindeydi…
Geleceğin belki başkalarının kaderlerinde…
Ben sadece, yazgım olmayınca, yazılarımda kal istedim.
Ben seni bana sırtını döndüğün zamanlarda bile sevdim.
Şimdi bile bile cehennemlerinde yanmak için,
Seni severek kırmızı oldum bak!

Hayatımın en güzel devrimi,
Hayatımın en önemli eylemlerinden biriydin.
Aslında bu aşkın uğruna;
Marşlar söylemeliydik en yüksek sesimizle, en tepelerde..
Şarkılar yazılmalıydı isimlerimize.
Ama bu aşkın bir notası bile olmadı hiç
Tek bir şarkılık aşk bile yaşamadık biz seninle..
Ve olmasan da şimdi,
Ben bildiğim tüm ezgileri senin için söylüyorum bak!

Evet, iddia ediyorum
Hiçbir kadın çocuklarına benim kadar anne olamayacak
Ve hiçbiri taşıyamayacak kasıklarında…
Ah sevgili, bilmedin!
Çok istemiştim tenimde yeniden sana ait izler taşımayı…
İstedim; kirpiğim düşecekse bile göğsünde yer bulmasını..
Lütfen kalkmama izin verme.
Gidersem yaşayamayız bu aşkı…*
Biz seninle siyahı, kırmızıya bulayarak yepyeni bir renk yarattık bak!



* Nereden okuduğumu hatırlamadığım bir cümle...

* Harıl harıl ihale yetiştiren, ama bir yandan da aklına alakasız kelimeler gelip duran Efsa... :)

* Görsel

6 yorum:

SeRiOuuS dedi ki...

efsa tek kelımeyle harıkasın :)

Ateş Böceği dedi ki...

O renk turuncu ..

İnsan bir çocuğu olsun istiyor sevdiğinden..sadece bu

ELİF dedi ki...

Efsacım tek kelimeyle mükemmel...

hayatVEtavla dedi ki...

Kırmızıya siyah yakışır, siyah.
Siyah bir de beyaza yakışır.
Birde siyaha...


Delirtmeyin ulen beniiii diye bağırmak isteyen hayatVEtavla.

xoxo dedi ki...

Bu çok güzel bişey olmuş ya.

Düşlerimin Gerçeği dedi ki...

Kim yaşarsa yaşasın,
hangi ilde yaşanırsa yaşansın
aşk aynı aşk,
acı aynı acı...

Aşk hep kırmızı,acı hep siyah.

Related Posts with Thumbnails

..