29 Temmuz 2010 Perşembe

Duraklama



"Bir adamı tutkuyla sevmek, ancak benim seni sevdiğim gibi olurdu... Ve sana aşık olmak benim hayatımın en güzel durağı oldu..."

Seni yaşamanın ayrıcalık olduğu bir geçmişti.
Ve ben o kahrolası günlerde ne çok beklemiştim seni.
Ne kadar çok senden kopmak istemiş,
Binip otobüslere, ilk durakta geri inmelerle saatler geçirmiştim...

İnan öyle çok diledim ki;
"anılan iken anıya dönüşmemeni"

Değişirsin sandım.
Ama yanılttı zaman.
Seni herhalde hiç unutamayacağım derken,
Ben dönüştüm sonunda...
Çıkıp kaldırımlara; aşık olup, kendimi aştığım bu yolda,
Farkındalık kazanarak büyüdüm, biraz daha...

Şimdi biliyorum, bu veda kaçılmaz bir ihtilal havasında...
Söz veriyorum!
Artık içimdeki tüm suları emmesi için toprak niyetine kullanmayacağım bedenini!


* Tangoda neredeyse 1. yılını dolduracak olan Efsa...

* Görsel

5 yorum:

sufi dedi ki...

içindeki tüm suları emen o topraktan bahsetmeyi bırak, kapat defterini istersen TANGO'dan bahset diyecektim ki içimden bir "ühüüü!!!!"sesi yükseldi."Sus dedim ağlama, biliyorum tango tek kişilik dans değil"

Ateş Böceği dedi ki...

ne diyim ki arkadaşım .. bişiy diyemiyorum artık dilim tutuluyor her defasın ben toprak gibi üstünü örttükçe sen bedeni toprak yapmaktan bahsediyorun..

A-H dedi ki...

Ah Efsa tango dedin ben bittim, bende istiyorummmm :(
ne yazikki evde dansin d'sinden anlamayan bir kocam var :D

A-H dedi ki...

iyi soyledin de efsa...
o cok feci modern gecinen esim gecen gun televizyonda tango yapan cifti izlerken zavalli dansci cocuga demedigini birakmadi :D
resmen kiskandi yani, zannedersem kendisi oyle iyi tango yapamadigindan olsa gerek :D
olurda dans partnerim oyle biri olursa aman hic ugrasamam bizimkinin suratiyla :D
kaldiki bu en anlayislisi hesap et ;) erkeklerin ne yapacagi belli olmuyor sanirim :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

işte ben hayranım sizin gibi kadınlara...
kendimi tangoda düşünemi,yorum.
oramı tutma, burama sarılma, elini çek bacağımdan...
ders bitiminde partnerimin ağzını burnunu kırardım...
medeni diilim ben kardeşim. ha, horon de, canımı al :DDD

Related Posts with Thumbnails

..