5 Temmuz 2010 Pazartesi

Gaflarım 4


Efendim bir seriye daha hoşgeldiniz...

Geçtiğimiz haftalarda babamın bir arkadaşını şehir merkezine ve bezelyeyi de babaannesine bırakmak için yola çıktım. Bezelye arabanın arka koltuğunda otururken bir çocuk mağazası gördü ve
- "aaa anne bak bücürük" dedi,
O an algıladığım şeyin etkisiyle  kızıma dönüp;
- "ne dürrük mü" diye sordum. :))
Sonra arabada ki adamı anımsayıp, yerimde sındım tabir-i caizse. Adama gayet tebiyeli yetişmiş bir kız izlenimi uyandırmıştım oysa ki...


Yine geçen hafta iş yerinde arkadaşa bir şarkı istemek için yazdım. Ardından kendisi bana "yoğunum Efsa" diye yazdı. Ama ben tuttum bunu yorgunum olarak okudum ve başladım bir heyecanla "aa neden yorgunsun, noldu bişiy mi oldu" diye lafı uzatmaya. Sonradan okuduğumu anlayınca. birde özür için bir sürü şey yazdım. Zaten o da bu hallerimi kanıksamış olacak ki. Sadece "ilahi Efsa" dedi :)))


Perşembe günü odanın diğer ucunda odası bulunan bölge müdürüm hapşurdu. "çok yaşayın, iyi yaşaın, bizi de görün" dedim kısık sesle. Ama duydu. Ben yine masamda gülümseyerek sındım...


* Etrafındakileri birazcık gülümsetmeye çalışan ve yeni gaflarla görüşmek üzere diyen Efsa...

* Görsel

14 yorum:

dümbelekk dedi ki...

Ne diyordu DAYI?

Bazen, yapacak bişey yoksa yeğğeeennn, yapacak birşey yoktur.

Ezel repliğini yorum yapan dümbelekk.

küfkedisi dedi ki...

aha haa haa en sevdiğim seri :)))

Efsa dedi ki...

Beni böyle kabul ettiler zaten artık :)) geçende sevgilimi arıycam diye eski genel müdürümü aramıştım. :))



Küfkedisi bende çok seviyorum hiç sorma. Arada başkalarına anlatırken kahkahalarla gülebilmek güzel.

beenmaya dedi ki...

ben senin her halini seviyorum prensesim :))

Efsa dedi ki...

aslında seninle İstanbul da karşılaşmamızda yazacaktım da erteledim onu başka bir yazıyıa. :))

Dünya küçük demiştim o an da.

minik dedi ki...

Çalışma ortamına renk katmışsın fena mı

İzDüŞümLeR dedi ki...

Ben anımsamıyorum bile beynim nasıl bir reset çekiyorsa yaptıklarına :))

Bölge müdürü sizi de gördü mü peki ? :)

dümbelekk dedi ki...

Yani efsa hatun 125 gün oldu :)) oldumu o kadar? yok yok olmamıştır.

İnsaf yaw. Adam, pardon kadın, yok buda olmadı, insan(bak bu oldu) bi düşünür beni takip edenler var, benim yazmam lazım olmadı eskilerden eklemem lazım diye dimi ama canıımmmm.

kızakrebin yok akrepkızın yok akrep burclu kızın yeni yazısını bekleyen düm düm dümbelekk :))))))

Ben piyangodan çıktım eğer nerden çıktı bu herif diyosan :))))

Efsa dedi ki...

:)) kızım da akrep sorun yok :) hitap şekillerin tutyuor.
İçine doğmuş sanırım giricem. ama birkaç zaman uzun uzadıya yazasım yok, kısa cümleler gelebilir.

Efsa dedi ki...

İzdüşümüm o kafayı kaldırıp baktı, ondan başka görmedi maalesef :(. keşke görseydi. :)

Elif Gizem dedi ki...

hahahaha :)))) bizi de görün işte buna bayıldım. favorim oldu:)

dümbelekk dedi ki...

Bu akrep olayına sadece akreplermi takıyor, pardon takılıyor:))
Belkide diğer burcluların hiiiç umrunda değildir.( .ah değildir, akrep kayıtsız kalınamayan bir burçtur. ya seversin, ya nefret edersin)

:)) nerden mi biliyorummmm eveeetttt bombayı paaaatlatıyoruuuummmmm bende bir akrep burcuyum ve çok üzgünüm ama yükselenimde akrep, dolayısıyla oluyorum safkan akreppppp heeeehhheeeehheeee

Abi herşey iyi güzelde, şu ya hep ya hiç olayına bi düzen getirsek, bazen insanın başını belaya sokabiliyor ve uzzuuuuunnnn bi süre çıkartmayabiliyor.

Yani göklerde uçan kartal olmak iyide, yerde sürünen yılan olayı sıkıcı... Sürün Sürün nereye kadar gardaaaaşım yawsss :))))

Akrep gündemini bu kadar uzatmaktan mazoşist bir zevk alan dümbelekk

Efsa dedi ki...

niye inanasım gelmedi noktanoktanokta :)

dümbelekk dedi ki...

valla inanasınla senin arandaki bi olay gelip gelmemesi (inanasın gelmemişya) :)))))))


Şair demiş ya beni bu havalar mahvetti.

Benide bu akreplik mahvetti. Şaka şaka ben seviyorum hayatta başıma gelen herşeyi, bazen yaşarken zor olmuyor değil ama sonrasında insanı büyütmüş oluyor.

Allah allah inandırmak zorundamıyım diye düşünen dümbelekk...

Related Posts with Thumbnails

..